هاناهانا، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

هانا نفس مامان زری و بابا امیر

هانا یک سال و نیمه میشود

1394/8/1 14:14
نویسنده : زری عباسی
573 بازدید
اشتراک گذاری

هانای عزیزم الان که دارم این پست رو مینویسم ظهر روز تاسوعاست و  شما در خواب ناز هستی و ما به قول شما  خونه ی <آجون > و <ماجون> هستیم یعنی باغبادران.بله عزیزم شما کلیییییی بزرگ شدین و واسه خودتون خانومی شدین و کلییییی کلمه بلدی که اون ها رو اشتبا اشتبا میگیی و همه برای این حرف زدنت غش و ضعف میکنن.

از آخرین پستی که برات گذاشتم یه شش  هفت ماهی میگذره و من فقط متاسفمغمگین

خیلی خیلی درگیر شما و کارهای مربوط به شما خانوم خانوما بودم ولی باز هم اینها دلیل محکمی برای این تاخیر نیست و تنبلی دلیل موجه تری  برای این تاخیره....منو ببخش عزییییییییییییزم ولی قول میدم که دوباره پست هام رو به روز کنم.قوووووووووووووول

بلههههههههههههه.....اصل مطلب اینکه شما دختر گلم یک سال و نیمه شدی و من غرق در شادی و اندوهم

شادی از بابت گذروندن یک سال و نیم عمر به سلامت و  دیدن ذره ذره رشد و بالندگی شما  بدون اینکه لحظه ای شما رو از خودم و خانواده مون دور کرده باشم و اندوه بخاطر سرعت گذران عمر شما که البته اجتناب ناپذیره ولی غم انگیز و حسرت بار....مامانی اینقدر زود بزرگ نشو....دنیای ادم بزرگا اونقدر ها هم باشکوه نیست که برای رسیدن بهش تعجیل کرد....

باز هم شکر خدای مهربون ...

خدای بزرگم و دورم....هانا رو به تو میسپارم

 

پسندها (1)

نظرات (0)